środa, 19 lipca 2023

Zaproszenie do lektury: mój blog


 

Zaproszenie do lektury: mój blog

Jestem sokołowianinem i z urodzenia i zamiłowania do swojej „małej ojczyzny”. Swoją ścieżkę zawodową rozpocząłem w Sokołowie Podlaskim. Jako absolwent Wydziału Pedagogicznego całe życie wiązałem z szeroko pojętym obszarem kultury. Jako inicjator powstania i dyrektor Sokołowskiego Ośrodka Kultury oraz wieloletni dyrektor Wydziału Kultury Urzędu Wojewódzkiego w Siedlcach tworzyłem i nadzorowałem pracę w regionie siedleckim sieci bibliotek, kin, muzeów i domów kultury. Niezależnie od trudnych czasów i niesprzyjających okoliczności dbałem o zabezpieczenie, odbudowę i rewitalizację wielu obiektów zabytkowych; min. Pałacu w Patrykozach, dworu Reymontówki w Chlewiskach, Muzeum im. T. Kościuszki w Maciejowicach, Domu Gdańskiego w Węgrowie. Jako animator życia kulturalnego dbałem o zainicjowanie i prowadzenie wielu wydarzeń artystycznych i współpracowałem z wieloma twórcami i dziennikarzami. Od wielu lat publikuję swoje teksty poświęcone kulturze i historii w prasie drukowanej oraz w mediach cyfrowych; napisałem i wydałem książkę pt. „Kalejdoskop wspomnień”. Współpracuję jako felietonista min. z Dziennikiem Trybuna, jestem obecny na FB i właśnie od niedawna prowadzę tu swojego bloga. Zapraszam do lektury, bo przecież na pewno łączy wszystkich nas i kultura i Sokołów.

Wacław Kruszewski rocznik 1937


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kolejne spotkanie odbyło się w Bibliotece Miejskiej z prof. Janem Izdebskim –wybitnym polskim biochemikiem pracującym do niedawna w ...